loading...

mu5ics

ای جانا امان امان امان های ✩♪ نا تی صدا ره دارمه جان نا که تنی تصویره ✩♪ نتومه بیخیال بووم جان ته فکر درگیره ✩♪ آملی شهر چو بخارده بییتنه می حکم تیر ره ✩♪ راهی که من در شومه ولا وی خیلی دیره ✩♪ سر زرن

حسین بازدید : 35 شنبه 28 فروردین 1400

ای جانا امان امان امان های ✩♪
نا تی صدا ره دارمه جان نا که تنی تصویره ✩♪
نتومه بیخیال بووم جان ته فکر درگیره ✩♪
آملی شهر چو بخارده بییتنه می حکم تیر ره ✩♪
راهی که من در شومه ولا وی خیلی دیره ✩♪
سر زرنگی ولا دل ره باد هدامه ✩♪
خیلی چیزا شی دلبر ره من یاد هدامه ✩♪
سر زرنگی ولا دل ره باد هدامه خیلی چیزا من شی دلبر ره یاد هدامه ✩♪
جان دلبر سر زرنگی دل ره باد هدامه خیلی چیزا ره یاد هدامه ✩♪

✩♪ موزیک بازی ✩♪

شی شهرام فلاحی دا ✩♪
لالی صحبت ای جانا امان امان امان امان ✩♪
الانی دور و زمونه همه ظاهر نمونه ✩♪
هر کسی ره دل دونی فهمنی که بی وفا نه ✩♪
چنی تی جا گپ بزونه راز دل شبانه ✩♪
کل مازرون الان دتر ولا می هوا خواهنه ✩♪
ای جانا الان چند سال وونه دتر که تی جا گپ نزومه ✩♪
امشو چی دلی حرف ره من تاریک شب بزومه ✩♪
از سر سادگی بدجور دل ره رکب بزومه ✩♪
ساقی تی دست سنگین ویه مشروب بلند بزومه ✩♪







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو