loading...

mu5ics

چه کنم چی کار کنم تو منو نشناختی تو ببین به کی به چی عشق منو باختی برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست تو رفیق نا رفیق چه بد شدی ای وای خونه آتیش زدن و بلد شدی ا

حسین بازدید : 295 سه شنبه 10 فروردین 1400

چه کنم چی کار کنم تو منو نشناختی تو ببین به کی به چی عشق منو باختی
برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست
تو رفیق نا رفیق چه بد شدی ای وای خونه آتیش زدن و بلد شدی ای وای
برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست

هوای تازه تر میخوام عاشق اون بنفشه هام بنفشه های شهرمون
خسته از این اسارتم دنبال اون ستاره هام ستاره های مهربون
چه کنم تو باغچه ها بنفشه نیست ناز نیست تو نگاه نرگسا شراب شیراز نیست
برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست اونقد از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو