loading...

mu5ics

متن آهنگ بگو باشه طاهر Lyrics Music Taaher Begoo Bashe ترانه و شعر آهنگ بگو باشه طاهر به من که عمرمو پای تو میسوزم بگو باشه من عاشق همینه کار هر روزم بگو باشه به من که تو دل آتیش تب کردم بگو

حسین بازدید : 17 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ بگو باشه طاهر

Lyrics Music Taaher Begoo Bashe

متن آهنگ بگو باشه طاهر

ترانه و شعر آهنگ بگو باشه طاهر

به من که عمرمو پای تو میسوزم بگو باشه
من عاشق همینه کار هر روزم بگو باشه

به من که تو دل آتیش تب کردم بگو باشه
من از این سوختن که بر نمیگردم بگو باشه

بگو باشه که آغوشم همیشه رو به تو واشه
یه جایی میرسه آدم که دلتنگ خودش باشه

کجا این زندگی چیزی به جز دلشوره و آهه
همیشه عمر روزایی که آدم شاد کوتاهه

تکست آهنگ بگو باشه طاهر

به من که قلبمو پیش تو میبازم بگو باشه
تو با من تا نکن من با تو میسازم بگو باشه

بگی نه رنگ فردا رو نمیبینم بگو باشه
به حرفم تکیه کن من کوه تسکینم بگو باشه بگو باشه

بگو باشه که آغوشم همیشه رو به تو واشه
یه جایی میرسه آدم که دلتنگ خودش باشه

کجا این زندگی چیزی به جز دلشوره و آهه
همیشه عمر روزایی که آدم شاد کوتاهه

بگو باشه که آغوشم همیشه رو به تو واشه
یه جایی میرسه آدم که دلتنگ خودش باشه

کجا این زندگی چیزی به جز دلشوره و آهه
همیشه عمر روزایی که آدم شاد کوتاهه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو