loading...

mu5ics

دانلود آهنگ حسین توکلی جذاب وای نگا نگاشو اون خنده هاشو وای بیاین ببینین ناز و اداشو … ♪♪ منو میکشه حالت چشات کیو میتونم بیارم به جات … ♪♪ منو میکشه خطی که وقتی میخندی میوفته گوشه ی لبات

حسین بازدید : 36 سه شنبه 25 شهریور 1399

دانلود آهنگ حسین توکلی جذاب

وای نگا نگاشو اون خنده هاشو وای بیاین ببینین ناز و اداشو♪♪

منو میکشه حالت چشات کیو میتونم بیارم به جات♪♪

منو میکشه خطی که وقتی میخندی میوفته گوشه ی لبات♪♪

چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو عاشق کی شم که باشه حتی یه ذره سر از تو♪♪

چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو بگو دست کی تو دنیا من بدم عاشق تر از تو♪♪

چرا من دورت نگردم آخه من دورت بگردم♪♪

عشق من حرف نداره کی میتونه حرف دراره کی میتونه واسه من یکی مث تو بیاره♪♪

بس که جذابی برام جز تو نمیبینه چشام تو خودت نمیدونی چجوری من تورو میخوام♪♪

چرا من دورت نگردم کیو دارم بهتر از تو عاشق کی شم که باشه حتی یه ذره سر از تو♪♪

چرا من دورت نگردم این دل بی سر زبونو بگو دست کی تو دنیا من بدم عاشق تر از تو♪♪

چرا من دورت نگردم آخه من دورت بگردم  … ♪♪

DOWNLOAD







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو