loading...

mu5ics

هی تو دنیایی که توش نباشی واسه من نداره ارزش بی تو اصلا هی تو با نبودت اتفاقی واسه تو شاید نیوفته اما من میرم حتما هی تو با تو ام تا… با تو ام هی تو که تنها ترین بودی تو دنیا واسه من با تو ام بی ت

حسین بازدید : 14 سه شنبه 20 خرداد 1399

هی تو دنیایی که توش نباشی واسه من نداره ارزش بی تو اصلا

هی تو با نبودت اتفاقی واسه تو شاید نیوفته اما من میرم حتما

هی تو با تو ام تا…

با تو ام هی تو که تنها ترین بودی تو دنیا واسه من

با تو ام بی تو از این روزگار لعنتی خسته ام

خسته ام با تو ام هی تو که تنها ترین بودی تو دنیا واسه من

با تو ام بی تو از این روزگار لعنتی خسته ام حسته ام

با تو ام هی تو که تنها ترین بودی تو دنیا واسه من

با تو ام بی تو از این روزگار لعنتی خسته ام

خسته ام با تو ام هی تو که تنها ترین بودی تو دنیا واسه من

با تو ام بی تو از این روزگار لعنتی خسته ام حسته ام

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو